CEA MAI MARE MINCIUNA DIN INDUSTRIA AUTO

  • Publicat pe Acum 22 Zile

    Atentie, Cad Mere!

    rogold.info/number/cT-...
    Instagram @atentiecadmere

    Puteti sustine canalul prin Patreon - www.patreon.com/user?u=923357
    Sursa muzica bit.ly/3nJKRmy
    Surse video bit.ly/3dpuhUd

    Pentru Contact

    Facebook - atentiecadme...

    Email atentiecadmere@gmail.com

    Clik mai jos pentru abonare , multumesc

    www.youtube.com/c/AtentieCadMe...

ichim dan-mihail
ichim dan-mihail

O reparatie la partea mecanica a unui hibrid sau electric costa dublu fata de aceiasi reparatie la o masina cu combustie interna. Asta este jaful cel mare!!!

Acum o Zi
Mihai Teodorescu
Mihai Teodorescu

Un drum Bucuresti-Constanta si retur inseamna 450km conform Maps. Ca da bagi motorina (de exemplu) de 400lei inseamna consum 20%. Tu cu ce mergi la mare, cu TIR-ul???? Cam exagerezi. Apropo, pentru cei 20-30.000€ cat e o masina electrica, nu trebuue sa muncesti? Muncind pentru banii aceia, nu poluezi? 😂 P. S. Cat aștepți la statia de incarcat 30-60min sa se incarce bateria, mai iei o cafea un sandwich ... iti aduci aminte ca nu mai ai lichid de spalat parbrizul, si uite asa se mai duc 50lei... Incearca sa vezi imaginea de ansamblu, nu bucati mici

Acum 2 Zile
M G
M G

Dezinformare CRASA!!! Atata timp cat noi toti prin taxe platim accizele si bonusul la achizitia unei masini electrice doar pentru unii, asta nu poate fi intr-o societate normala ceva de acceptat. Doar pentru ca unii politicieni executa ordine la presiunea industriei auto. (Altfel cum faci ceva neatractiv si nefezabil , mult mai atractiv ???) Incarcarea gratis la magazine este platita de toti fraierii de clienti prin pretul produselor de la raft. Enel sau care companie electrica o mai fi in lume nu furnizeaza curent GRATIS. Cineva cumva il plateste ! Nimic in lumea asta nu este GRATIS ! Cineva il plateste sau il vei plati mai tarziu.... si mai scump.

Acum 3 Zile
Infinite Dabber
Infinite Dabber

cea mai ieftina masina electrica? dacia spring :))) acum fara misto, la 8500 euro merita toti banii :) incarcare moca, trage decent, ai destul loc in ea.

Acum 4 Zile
Daniel Morlova
Daniel Morlova

Am citigo electric si nu l-as schimba decat cu o Tesla sau Hyundai/Kia, exact cum ai spus...De fapt nici asa in permanente ci doar la drum lung. Pentru oras (Bucuresti) si drumuri scurte pe langa, nu mertia sa mergi cu 30-45 k euro dupa tine.

Acum 5 Zile
seda14us
seda14us

Frumoasa prezentare...Multumesc.

Acum 6 Zile
Marius Dragan
Marius Dragan

Cam slabe argumentele și e și normal, momentan nu există argumente corecte pro mașină electrică. Diferența de preț între termic și electric la achiziție e undeva la 10k euro, cu tot cu bonusul de la stat( apropo, dacă sunt așa superioare astea electrice, de ce e nevoie de bonusuri pentru ele și de interzicerea termicelor? Ar fi trebuit să se impună de la sine, nu?). Eu la diesel am consum de 5%, la o medie de 15k km pe an și 6 lei litrul de motorină (menționez că nu am luat niciodată cu peste 5.80), înseamnă 4500 lei pe an. Mai punem revizia maxim 500 lei și ajungem la 5000 lei pe an (1.000 euro). În 6 ani de când am mașini, nu mi s-au stricat nimic la mașini în afară de lucruri ce țin de suspensie (bucși, amortizoare și cam atât), lucruri ce se vor strica chiar mai repede la electrice (greutate mai mare). Dar hai să zicem că mai ai distribuție din când în când, poate totuși se mai strică una, alta, mai punem 1000 lei pe an. În total 6000 lei pe an (1.200 euro). Deci în 8 ani mașina electrică ajunge pe 0 la costuri cu asta termică (asta dacă ai curent gratis că ți-ai băgat sârmă în contoar sau stai ca milogul la coadă la Kaufland). După ăștia 8 ani s-ar putea să fii nevoit să schimbi bateria la electrică, poate alți 3.000 euro, cu care poți face încă 2.5 ani cu aia termică. Abia după acești 10.5 ani (8 + 2.5) începi să fii pe plus la electroacă. Dar în ăștia 10.5 ani, de câte ori ai avut drumuri mai lungi de 300km, ai căutat stații de încărcare pe 30 de aplicații, ai stat cu orele la încărcat bateria prin benzinării și ai mers cu 100km/h pe autostradă ca să nu rămâi fără baterie. Să luăm în exemplu de baterie bună din ziua de azi, 450km WLTP. Păi asta la o viteză de 130km/h înseamnă vreo 320-350km, dacă mai e și iarnă și vreo -10 grade, asta înseamnă vreo 250km. După 7-8 ani, bateria să mai aibă 80% din capacitatea inițială, asta înseamnă 200km în condițiile de mai sus. Să mai zic că nu e recomandat să încarci bateria peste 80% și nici să nu o descarci sub 10%? Ajungem la 140km autonomie în condițiile enumerate mai sus. E drept că la temperatură ideală, la viteză redusă sau mai ales în oraș, cu bateria aproape nouă, poți obține cei 450km promiși. PS: Combustibilul s-a dublat în preț în ultimii 12 ani, energia electrică s-a dublat în câteva luni ;)

Acum 6 Zile
Marius Răzvan
Marius Răzvan

Man... trebuie sa bag niste hate grav de tot! Cum ai calculat ca o masina electrica isi scoate banii in 5 ani? Poate 5 ani pe Marte... si asta cu indulgenta.

Acum 6 Zile
Adrian Gaiu
Adrian Gaiu

Aii ce video rautacios ai facut! 🤣🤣🤣. Sarakii isi cumpara masini scumpe 🤣🤣. Da tu nu te gandesti ca noi Romanasii suntem pe locu 1 la migratie? Ce crezi ca stam ore pe Autostrada sa incarcam jucaria? Ori sa umplem Hoteluriile din Ungaria apoi Austria etc... orice Romanas vrea una mai spatioasa sa aduca cat mai.multe cand se intoarce la familie in tara si sa ajunga cat mai repede fara problema ! Parerea mea lasa expertii sa vorbeasca despre masini! Electricele sunt pentru bugetari din tara care fac naveta...

Acum 6 Zile
alex varu
alex varu

Am ascultat, cu mare atentie, ceea ce sustine acest individ...pana in punctul cand acesta declara ( pe propria raspundere ) ca masinile electrice nu au placute de frana... 😳 Dar ii judeca pe cei ce vin din UK... ( Min 10:02 )

Acum 6 Zile
Andrei Lucian Cincea
Andrei Lucian Cincea

Ha ha ga forță dizel

Acum 7 Zile
Marius Voicu
Marius Voicu

Doar ce am vandut E-UP -ul . Nu ai dreptate sub nicio forma legat de infrastructura de incarcare. Dupa 1 an de electric sunt total dezamagit de statiile de incarcare.

Acum 8 Zile
Cristian POP
Cristian POP

Canalul tau e un almanah.

Acum 9 Zile
Iul Iulian
Iul Iulian

Și cum este daca jaful este de 10000 de euro cam asta este jaful în momentul în care trebuie sa schimbi bateriile electrice la o mașină ( aproximativ 5 ani)

Acum 10 Zile
Sorin Ionica
Sorin Ionica

Poate voi acolo Eu la jobul meu muncesc 4 ore pt banii de un plin

Acum 10 Zile
Sorin Ionica
Sorin Ionica

Vezi ca nu e peste tot gratis si nu va mai fi oricum gratis in curand nicaieri

Acum 10 Zile
robertino nedelciu
robertino nedelciu

👍🐕🐒😘🥂🥳

Acum 10 Zile
Gabriel Cajvanean
Gabriel Cajvanean

Știi cum ma poți convinge pe mine cu o electrica? Dacă o poți face sa se încarce în mers mereu , nu sa stau cu ea la priza. Atunci ar fi evoluție, pana atunci e doar praf în ochi și minciuna cu baterii care își pierd din putere și nu pot fi reciclate când nu mai țin încărcarea deci cam contribui și tu în timp la poluare.

Acum 11 Zile
Impos1bl3
Impos1bl3

In 2021 nu vad modiv sa-ti cumper o masina indiferent electrica sau pe combustibil normal. Sunt atat de multe modalitati prin care poti ajunge din punctul a in punctul b mult mai simplu, chiar daca ai familie si copii, iar dar esti singur e si mai simplu. N-o spun doar pentru ca protejezi mediu, dar intra si asta la parti pozitive. Dar si tie ca persoana, scapi de o grija permanenta si te scutesti de multe costuri.

Acum 12 Zile
Lucian Cracea
Lucian Cracea

Pauza la 5:00. Lucrez in Suedia de 8 ani si nu ma intereseaza ce cred vecini despre mine! Vin in tara cu avionul si acasa (Ro) am un Fiat punto vechi ( nu mai stiu anu) si o Honda Accord (2004). Masini pe care o sa le rulez pana costurile reparatiilor dapasesc suma masinilor. In Suedia am 2 Volvo. XC60 (2015) D4 AWD. Pentru ca: AWD Suedia... Webasto si 2 copii. Si un V50 din 2004 ( 1.6 benzina) masina de naveta. Si o mobra... pasiune ( xj6 Diversion, 2009). De ce nu am electrica? Pentru ca sunt extrem de scupe cele family! Mi-ar placea sa am una? DA! Ca infrastructura aici este mai mult decat ok. Plus ca taxele sunt mai mici. Deci astept sa se deprecieze putin si apoi voi cumpara una. Sau poate voi cumpara una noua cand pretul va fi unul decent. Ajutor de la stat ai cam 7000€ momentan. Dar cele family te fac dator pe viata... mai bine iti cumperi o casa! 😂😂😂

Acum 12 Zile
Lucian Cracea
Lucian Cracea

Pauza la 1:50. Si eu am trecut de la Nike la Adidas, cam din aceiasi cauza. Multi prieteni ma considera cam cidat, ca pun pret pe asa ceva. Cam din alelas motiv NU cumpar masini marca VW. DieselGate pentru cei ce nu s-au prins. Prefer sa cred ca mai sunt oameni ca mine si ca in viitor multi vor deachide ochii si vor penaliza companiile care “fura curent”. Mai departe...

Acum 12 Zile
Bogdan P
Bogdan P

Eu m-am simțit întotdeauna mai ok cu Adidas sau Rebook. Au mai mult bun gust iar Adidas este o marcă clasică. Nike mi-a dat mereu impresia că duce mai mult spre cocălăreală.

Acum 5 Zile
Elias Grigorie
Elias Grigorie

Așteptați voi să vă înmulțiti cu mașinile electrice și să vezi cum se muta taxele de pe cele cu ardere interna pe cele electrice, voi credeti ca ăștia sunt proști să rămână fără banii din auto? Gratis e acum dar cum vă înmulțiti o sa va taxeze fix ca pe cele clasice. Deja curentul a luat-o razna cu prețul, să vezi ce nebunie va fi după ce majoritatea veți fi pe electrice

Acum 12 Zile
Dumitru Parparita
Dumitru Parparita

1. esti prea agresiv - daca ti-ai luat tu electrica, nu e nimeni obligat sa faca la fel 2. autonomia si incarcarea sunt inca problematice 3. nu ajuta mediul, dimpotriva polueaza pe termen lung, datorita bateriilor, care sunt nereciclabile

Acum 12 Zile
Mihalcea Stefan
Mihalcea Stefan

Sa faci video si despre poluarea mediului

Acum 13 Zile
vlad Vald
vlad Vald

Am si tencuiala di BMW👍😂😂

Acum 13 Zile
Vlad Galea
Vlad Galea

toti iubitori de masini poker face

Acum 13 Zile
FlorinMarian Leonte
FlorinMarian Leonte

Masina electrica nu polueaza ! Dar productia energiei electrice ?

Acum 13 Zile
FlorinMarian Leonte
FlorinMarian Leonte

@Ciprian Huțiu toata lumea alearga dupa Moaca ! Dar nimic nu e gratis pe lumea asta ! Intotdeauna este si un revers AL medaliei !

Acum 8 Zile
Ciprian Huțiu
Ciprian Huțiu

@FlorinMarian Leonte n-am replică la asta, pentru că te înșeli amarnic. Te rog doar, informează-te (mai bine). În realitate este fix invers. Dar chiar dacă ar fi cum spui tu (și, mă repet, nu e, e exact invers), prefer să stea poluarea doar afară din oraș, la furnal, nu și la nasul meu, la trotuar! ;) Spor în toate! :)

Acum 9 Zile
FlorinMarian Leonte
FlorinMarian Leonte

@Ciprian Huțiu vreau sa spun ca productia acelei energii folosita pentru incarcarea bateriiilor masinii electrictrice polueaza mai mult ! Decat o masina diesel !

Acum 9 Zile
Ciprian Huțiu
Ciprian Huțiu

@FlorinMarian Leonte păi și atunci ce întrebi? Ce vrei să spui cu “Mașina electrică nu poluează! Dar producția energiei electrice?”? Nu asta insinuai, de fapt? Că producția energiei electrice poluează? Mie așa mi s-a părut. Eh, oricum, dacă producerea energiei electrice poluează, stai să vezi cum pălește poluarea asta in comparație cu poluarea generată de rafinarea țițeiului pt obținerea combustibilului fosil. Și, da, oh Doamne, da!!! Rafinăriile și pompele de extracție consumă cantități uriașe de energie electrică. ;)

Acum 11 Zile
FlorinMarian Leonte
FlorinMarian Leonte

@Ciprian Huțiu de regula energia electrica nu se produce cu benzina !

Acum 11 Zile
Mihai
Mihai

Eu vreau sa îmi iau electrica pentru oraș, iar pe afara diesel, dacă strâng mai mulți bani iau un mustang e macht are aproape 500km autonomie pt mine ar fi ok

Acum 14 Zile
Rover Waters
Rover Waters

orice printesa sponsorizata are dreptul la o masina electrica 👸🏽👸🏽👸🏽

Acum 14 Zile
Simona Maria
Simona Maria

Asa e cand ei bani la copii mai incepi sa aberezi

Acum 14 Zile
Simona Maria
Simona Maria

Dati douo palme revinati

Acum 14 Zile
Abdullatif Hrera
Abdullatif Hrera

Am un Mercedes C180 Kompressor 2005 benzinar,am lasat in urma ogramada de masini electrice,nu renunt la benzinare si mai ales modelele vechi,urmeaza sa imi cumpar Mercedes W124 1990 benzina,nu dau bani pe plastic de unica folosinta,eu dau bani pe tanc facut din fier si calitate adevarata si clasic.

Acum 14 Zile
Bogdan P
Bogdan P

Ce să faci, își pierd valoarea jucăriile. Așa pățesc snobii. Educație financiară 0. Eu sper tare să dispăreți și să ajungă la muzeu "jucăriile".

Acum 14 Zile
radubogdan100
radubogdan100

O prostie. O mașină ca UP etc te obligă să ai încă mașină pt exterior sau concedii. Mergi tu cu o astfel de mașină până la mare, fără loc de bagaje și incarcând de 3 ori până la destinație. Deja un drum care într-o țară civilizată ar trebui să fie făcut mai rapid se lungește cu minim 3 ore.

Acum 14 Zile
Albert
Albert

Interesant punct de vedere!

Acum 15 Zile
ciprian ganea
ciprian ganea

Nu vreau sa fiu rau, nu ma pricep nici la imagine, nici la panouri fotovoltaice, insa cum gasesc unii care-mi pot instala panourile gratis, as putea sa-mi angajez si un fotograf gratis. Totusi e o mica diferenta, un fotograf gatis o sa-mi "distruga" niste amintiri in timp ce un incendiu sau o ruda electrocutata iti lasa niste amintiri de neuitat. Sincer, nu recomand "stiu eu un baiat care se pricepe" in cazul instalatiilor sau in domenii in care de priceperea lor depinde viata altor oameni. Apoi montarea panourilor nu inseamna pus ferestre termopan, implica un proiect, implica forta de munca extrem de calificata(fa si tu un vlog pe un acoperis umed cu camera intr-o mana si o bormasina in cealalta sa vezi cum e), implica autorizatii si calificari cum ar fi "european rope", munca la inaltime, si acreditare ANRE de multe ori implica si cunostinte de automatizari, robotica, IT si o gramada de efort fizic.

Acum 15 Zile
Ideal Event
Ideal Event

Ar trebui ca cei care isi pot aduce aportul in societate si care cauta solutii reale in a creea un trai mai bun ar trebui sa traiasca mai mult! Pe mine nu ma ajuta un passat sau audi care fumega pe strazi si care pe langa impresia falsa de bogatie pe care o lasa, mai lasa si o amprenta nociva din care gustam cu totii! Sa auzim de bine!

Acum 15 Zile
alessia n.
alessia n.

Nu am o masina electrică, dar as vrea sa mi cumpar una ca prima mea masina

Acum 15 Zile
Imperial Cataphract
Imperial Cataphract

Versiunile actuale de maşini electrice îs nişte risipe. Nu aşteaptă nimeni 5 ore să se încarce maşina, numa ăia disperați rău. Când or fi maşini care s-or încărca în 5 min. Atunci se merită să-ți cumperi.

Acum 15 Zile
willse _
willse _

Direct Cybertruck sau Aptera imi iau dupa Nissan skyline r34

Acum 15 Zile
willse _
willse _

Nau tencuiala la casa dar au bmv In curte .famous last words

Acum 15 Zile
Sergiu-Dan Moldovan
Sergiu-Dan Moldovan

Aș vrea să menționez faptul că volumul clipului este foarte jos, deși calitatea este bună. Trebuie sa dau volumul la maxim ca să se audă normal. In rest super clipul, tine-o tot așa!

Acum 16 Zile
C Coco
C Coco

Ai luat in calcul si scumpirea la curent? :)

Acum 16 Zile
Alex-Daniel
Alex-Daniel

Aaa si faza cu panourile si independenta electrica e un vis umed deocamdata. Asa am visat si eu ca pun panouri si centrala electrica + tot ce mai e in casa si am scapat de Enel si eOn, tot acoperisul undeva la aprox 160 mp si tot nu imi acopera necesarul de 680 kw/zi care il folosesc acuma asta fara centrala iar costul pentru panouri si acumulatori = fara nr. (mai faci o casa). :))

Acum 16 Zile
gigi duru
gigi duru

@Alex-Daniel la asta ma uit si eu acum, studiez kiturile de 9-10kw sunt in oltenia deci soare maxim fata de restul tarii. Tehnologia a avansat enorm in ultimii ani. Din ce am inteles kit de 9-10kw iti asigura cam 900 kw pe luna productie medie. Ramane de vazut daca iau si prima de la stat de 20 000 lei ca sa nu fac o gaura prea mare in buget

Acum 7 Zile
Alex-Daniel
Alex-Daniel

@gigi duru am gresit eu cu 680 kw/zi :)) pe luna era, chiar am cerut oferte de la eSolar si nu au ce sa imi vanda pentru consumul meu si sa fiu 100% off the grid. :( Consumul e mare mai ales ca amandoi lucram de acasa, minez crypto si vara clima de 24000 btu merge non-stop ca sa fie cat de cat respirabil aerul.

Acum 7 Zile
gigi duru
gigi duru

Prietene, ai gresit calculul, eu folosesc 400 kw pe luna si asta e un consum mare, cum dumnezeu folosesti tu 600 pe zi?, consumul mediu in romania anual al unei gospodarii este 1300-1400 kw. Mai schimba unitatile de masura ca o dai de gard rau.

Acum 7 Zile
Alex-Daniel
Alex-Daniel

Eu care am vandut Tesla Model 3 Long range si am luat un Audi A6 Avant. :))

Acum 16 Zile
Ciumpalacul
Ciumpalacul

Cat timp v-a mai fi "gratis" sa incarci masina? Cat timp v-a mai fi zero impozit?

Acum 16 Zile
George Enescu
George Enescu

Nu mai cumperi produsele celor de la Nike din cauza problemelor pe care le au, dar recomanzi VW deși au mințit o lume întreagă în privința emisiilor, nu e puțin contradictoriu?

Acum 16 Zile
Meister
Meister

Ce frumos suna! Pana cand tre sa-i spui nevestei ca tre sa te duci 2-3 ore la Dedeman sa incarci masina. Fiecare tre sa decida pentru el ce e mai important, banul sau timpul, sau amandoua. Panourile te costa foarte mult, minim 2500 de euro pentru un sistem care te-ar tine cu masina in curte 2 din 5 zile. Sa zicem ca prinzi 8-10 ore de soare intr-o zi, ai incarcat 16-20kw, care cu e-up iti ajung vara vreo 200km in oras). Iarna cu acel sistem produci cat sa acoperi pierderile la incarcare iar consumul masinii creste vertiginos, la fel si timpul "la pompa". Una peste alta, in oras electrica e o binecuvantare. Inainte mergeam cu 15-20% in Buc (benzina sau gpl oricum te rupeau), acum merg cu 8-10kw (x 0.7 lei sau x gratis). Vara mai stai 2-3 ore la incarcator si mai bagi un Netflix ceva, iarna .... nu-i ca vara. Extraurban, nu stiu care-i treaba cu cei care dau 400 de lei pe Buc-Cta si retur, dar mie imi ajungea o butelie de gaz de 130 lei. Cu electrica daca incarc acasa, ca sa nu simt ca am pierdut alea 4-5 ore la incarcat, ma costa 30 de lei. La Constanta, daca nu vrei sa pierzi timpul cautand statii gratis si ore la incarcat, incarci rapid cu vreo 60 de lei. Pai ce afacere am facut? Daca vrei sa va luati masina electrica, neaparat CCS de la 40 in sus si Type 2 care sa stie de la 11kw in sus. Sub e teroare si nu merita timpul, nervii.

Acum 16 Zile
berechet marius
berechet marius

Te urmăresc de mult timp și îmi place conținutul tău, dar de data asta ai cam încercat sa bagi pe toată lumea in aceeași oala. Am un Audi A6 din 2015, pentru că e cu AdBlue plătesc 30£ Road tax pe an( fata de un 25 pe luna în mod obișnuit) Am un consum mediu de 6l/100km și pentru un plin de rezervor plătesc cam 90£(cam jumătate de zi de munca)Din motive de confort am sa vin cu mașina în țară și nu pentru a ma lauda prietenilor(nu prea mai am asa ceva) Dacă o luam pe partea de ecologie, ar trebui sa fim ipocriți sa spunem ca electrica e mai ecologica, ținând cont ca știm cum se fac acele baterii...Daca ne limitam strict la România,poate ca incarcatul gratis e o "smecherie" ținând cont ca pierzi cam 5 ore la un încărcat. Deci...nu toți iepurii au urechile la fel🤣

Acum 16 Zile
Mihai Dinu
Mihai Dinu

+10 ptr clipul ăsta... Cei care te-au dislike sunt cocalarii🤣🤣🤣 oricum eu am zis și o repet... Maxim 20 ani, automobile cu combustie le vom vedea doar la muzeu

Acum 16 Zile
x. Arcade
x. Arcade

Un video și despre biciclete? Infrastructura pentru bicicliști pe care o avem, evoluția bicicletelor, pareri biciclete electrice, etc.

Acum 16 Zile
Niculae Marian Iulian
Niculae Marian Iulian

Sincer nu sunt fanul electricelor, dar ce zici în clip mi se pare corect

Acum 16 Zile
Change
Change

Este al doilea clip(daca nu mă înșel) in care tu promovezi mașinile electrice. As vrea să îți spun că ești foarte subiectiv in ceea ce spui. Nu mă interesează de ce o faci dar vin cu argumentele. In primul rand mașinile electrice nu salvează cu nimic planeta Pamant. Problema reciclarii bateriilor este destul de mare. In al doilea rând eu mă simt jefuit de companiile auto cu preturile pe care ei le practică pentru aceste autoturisme electrice. Daca ne uitam la preturile acestor mașini am putea spune că sunt nesimțite mai ales că față de o mașină clasică au mai puține componente. Dar se merge pe prosteală. Sunt și alte minusuri, unele dintre ele le-ai enumerat și tu. Daca s-ar dori cu adevărat binele planetei se promovau mașinile pe hidrogen, dar acele mașini nu au loc pe piața europeană.

Acum 17 Zile
Ciprian Huțiu
Ciprian Huțiu

Și hidrogenul cu ce costuri și MAI ALES poluare îl produci? Ai idee cât de mult curent consumi pt electroliza necesară producerii hidrogenului? Presupun că știi legea universală ”nimic nu se câștigă, nimic nu se pierde, totul doar se transformă”: consum curent cu electroliza care îmi dă hidorgenul pe care apoi îl transform tot în curent. Și uite așa ți-am demonstrat de ce nu au loc alea pe hidrogen pe piața europeană: pentru că de fapt n-au loc niciunde (am dat nu demult peste povestea unor americani cu Mirai, după ce le-a explodat stația de hidrogen din apropiere, și următoarea era la 450 de km (300 de mile) nu mai știau cum să scape de mașină mai repede, iar dealer-ul nu mai voia să le-o ia la buyback). Randamentul la H e, de multe ori, mai mic chiar și decât la combustibilii fosili, dacă poți crede așa ceva. Când doar muți curentul de pe sârmă în baterie îți trebuie doar sârma, care există deja, și eventual îi mai prelungești doar un capăt până unde ai nevoie (stația de încărcare). Dar când transformi altceva (H sau fosili) în curent, atunci să te ții, tătic: despre fosili nu mai zic, că le cam știm, pompe de țiței, platforme petroliere off-shore, vapoarele, tirurile, rafinăriile... doar o pompă de extragere consumă într-o zi cât să încarci mii de mașini electrice pentru sute de km, iar o rafinărie sau platformă petrolieră off-shore nici n-are rost... Dar zic de stațiile de hidrogen: în primul rând cât de mult ți-ar lua să le construiești, că nu există pe niciunde gata făcute. Apoi cerințele de securitate și de PSI, că regimul hidorgenului este mai al dracului decât al benzinei, GPL-ului și ce-o mai fi, pentru că stațiile de hidrogen sunt mult mai complexe. Eu zic, mai interesează-te, și nu culege doar cireașa, doar pentru că roșie fiind e mai arătoasă decât ”ciocolata” pe care stă :)

Acum 12 Zile
DRtyuMAX
DRtyuMAX

Unii spun ca masinile electrice salvează lumea si ecosisteme si ca e cea mai buna chestie a secolului XXI si ca se vorbeste de rau de salvarea planetei fara sa realizeze ca bateria primului lor smartphone este cel mai probabil intr-o groapa de gunoi dintr-o tara din lumea a III-a. Bateriile li-ion, cele mai comune in orice aparatura moderna, nu pot fi reciclate, sunt un pericol datorita faptului ca la cea mai mica atingere sau indoire iau foc (Samsung Galaxy Note 7) si sunt material aruncat fara a trece prin orice proces de refolosire, au o viata. Trebuie sa gandim nu pentru 10 ani, ca salvam 3000 lei pe luna, ci pentru 100 de ani, sa nu umplem lumea de gunoi nereciclabil. Asta e parerea mea, astept bateria pe baza de fier, promisa de unele companii de cativa ani.

Acum 17 Zile
Mărută FAR CRY
Mărută FAR CRY

Ba cn baga 400 de lei intr-un plin de masina?

Acum 17 Zile
Maria-Alexandra Leonte
Maria-Alexandra Leonte

50 de ore pentru 400 de lei? Sincer cei care castiga atat nu cred ca isi permit o masina

Acum 17 Zile
Ciprian Huțiu
Ciprian Huțiu

Și cu toate astea, exact cei care câștigă atât își iau TDI-ul de maxim 2000 de euro, la mâna a 15, și care fumegă mai ceva decât furnalul de la Petromidia, evident, fumul ăla mergând mână în mână cu un consum pe măsură. Dar, ce să-i faci, în zilele noastre mașina e o necesitate (NOT!)... :)

Acum 12 Zile
Condrache Nicu-Ciprian
Condrache Nicu-Ciprian

:)), placute tot schimbi

Acum 17 Zile
AN01 Records
AN01 Records

Vin din Anglia 2 zile pe drum pe an, dus, 2 intors. Nu pentru ca "ma dau mare cu mașina mea" ci pentru ca am cutie la ea de vreo 400l și pot sa aduc multe chestii in Romania si invers, pot aduc chestii din România in UK. Dacă ma intrebi, as prefera sa vin cu avionul, dar pe urma nu mai am cu ce sa mai merg acasa. Da as putea inchiria o masina, dar nu stau o saptamana, stau 2-3 luni. Îți da asta dreptul sa ma judeci când ma vezi pe strada? Sigur, viata ta, faci ce vrei. Dar ma enerveaza ca simt traficul cum fierbe pe langa mine in Romania, mai ales domnii cu mașini considerate mai proaste. Poate data viitoare o sa faci un disclaimer, chiar daca e de la sinw inteles ca nu te refereai la toata lumea. Îmi plac maisinile electrice dar chiar ma gândeam ce as prefera, 100-150(max) euro pe 2500km, plecand cu rezevorul plin din Romania cu un Audi A4, 2 zile mers lejer, 24 de ore (tras de tine). Sau sa stau prin stații la fiecare 300-400km? Nu am facut calculul dar nu suna asa bine deocamdata.

Acum 17 Zile
Eusebiu Munteanu
Eusebiu Munteanu

Salutare! Acum ca te-am intalnit si in persoana, imi dau seama de unde vine calitatea contetului video pe care ni-l pui la dispozitie 😀

Acum 17 Zile
George Paraschiv
George Paraschiv

La mașina electrică n-ai schimb de plăcuțe?

Acum 17 Zile
coboarasus
coboarasus

Sunt curios ce faci daca ramani in "pana prostului"? :)

Acum 17 Zile
Mihnea Ioanitescu
Mihnea Ioanitescu

Am eu un Up electric la vanzare cu 5.000km :)))) cei interesati PM me.

Acum 17 Zile
Calin Morar
Calin Morar

Nu vor mai fi gratis la un moment dat.

Acum 18 Zile
Simiz Catalin
Simiz Catalin

Salutare tuturor soferilor, si nu numai. Vad in multe comentarii jigniri si nedumeriri, de ce cei din strainatate vin cu masinile personale, si nu cu avionul. De ce sa faci 1 zi pe drum, cand poti sa faci 3-4 ore. Vorbesc strict in numele meu, si voi incerca sa fiu cat mai scurt si explicit. 1. Detin o masina diesel, cu care anul acesta am venit in Ro din UK. Londra - Timisoara, aproximativ 20 de ore cu tot cu opriri si pauza de somn, la un consum de aproximativ 4l/100km (la un scurt calcul, ar veni cam 80l ori 2 euro/litru = 160. Dpmdv este ff convenabil, mai convenabil decat cu o masina electrica, si mai rapid. Unul din motivele pentru care vin cu masina in Ro, este acela ca ma misc foarte mult. Vizitez foarte mult, si normal calatoresc la fel de mult (de exemplu anul acesta am vizitat Tara Hategului, si regiunile din zona). Am nevoie de masina, mai ales ca sunt genul de persoana independenta, nu suport sa depind de altii. Este drept ca nu cunosc preturile la inchiriat masini in Ro, dar nici nu cred ca as iesi mai ieftin sau mai bine decat cu masina personala. Inainte de a ne face idioti pe cei care venim cu masinile personale din strainatate, ar trebui sa va mai ganditi mai bine. Unii chiar au motive, intr-adevar unii vin pentru a-si etala bolidul, insa nu este cazul tuturor. 2. Nici mort nu ma va urca cineva in avion. Riscul de a muri pe autostrazi e mai mare decat a muri intr-un accident aviatic. Stiu, dar imi asum acest risc. Eu cel putin mai simt liber atunci cand conduc. Indiferent de motive, si indiferent de masinile care le conduceti, Drumuri sigure tuturor!

Acum 18 Zile
G250
G250

Eu sunt din categoria aia care n-are ceva bmw sau audi de prin Anglia, am doar un renault din 2019 si te asigur ca nu ma voi indrepta spre directia electric pana nu o sa renteze. Nu pot sa fac 600km fara 5 ore cat zici tu pauza dupa 300km cat au majoritatea autonomie. Acasa stau la bloc, nu o pot incarca doar daca imi pun statie in parcare, ceea ce e mai complicat. In benzinarii nu am gasit statie electrica pana acum la cele pe care le frecventez. Pe langa treaba asta, mie imi place sa conduc, prefer manuala, prefer sa aud si sa simt motorul.

Acum 18 Zile
Wams
Wams

Timpul înseamnă bani , deci dacă te uiți la film in timp ce îți încarci masina pierzi bani 😂

Acum 18 Zile
Artur Iftinca
Artur Iftinca

Ce ma sperie pe mine este ca e dificil sa reciclezi acumulatorii de la masni electrice. Asta e din ciclul "ce dai pe mere iei pe pere: si viceversa :-D. Plus sa nu uitam si de emisiile datorate procesului de fabricatie al acumulatorilor amintiti. In alta ordine de idei, carburantii fosili mai sunt provizionati pentru 20 de ani asa ca de ce nu? masini electrice!

Acum 18 Zile
Damian D
Damian D

Poti face un video despre lucruri neadevarate spuse despre masinile electrice?

Acum 18 Zile
AlexGBY
AlexGBY

hai sa ti explic o chestie, oamenii care sunt pasionati de masini pentru asta traiesc toti banii sa se duca in masina pentru ca aia e pasiunea lor daca tu vrei un rahat de masina electrica ok, problema ta e urata e scumpa mergi 50km cu ea :)) eu ca un copil de rand pot spune am 17 ani imi doresc la anu sau peste doi ani sa muncesc, sa mi iau un s class din 2008, daca eu nu am nici un vis nu am de ce sa muncesc si sa trag tare degeaba am mii de euro daca nu ii dau pe ceva care sa mi creasca inima cand privesc acel lucru...asa ca mai bine cu un bmw in fata casei darmate decat cu casa de lux si conducand o masina electrica care nu mi emana nici o energie pozitiva :)

Acum 18 Zile
Athos 1979
Athos 1979

Din cât am aflat bateriile țin cam 150 200000 de km , după tine din ce an ce mai puțin ,noi costă circa 10000 de e ,enorm pt Romania , ținând cont apoi cât de greu poate fi reciclate bateriile vechi și scump rezultă o poluare mare și scumpă , până când nu va apărea o baterie serioasă și puțin poluantă nu se merită

Acum 18 Zile
# NeverLand
# NeverLand

Sa presupunem ca sunt 2 milioane de mașini electrice în România. De unde provine energia pentru a le incarca?

Acum 18 Zile
Ciprian Huțiu
Ciprian Huțiu

Din energia economisită de rafinăriile care produc pentru cu 2 milioane de mașini pe benzină mai puțin. Și vorbesc foarte serios, fă calculele! :)

Acum 12 Zile
Gafton Vlad
Gafton Vlad

Daca iti cumperi o masina electrica este foarte benefica , pentru ca ti'o poti incarca gratis si cateodata cu bani , destul de ieftin , dar majoritate oamenilor de rand din tara noastra nu isi permit o masina electrica , nici hybrida.. dapai full electrica.. , o masina electrica noua sau hibryda este destul de scumpa , nu prea este asa mare infrastructura pentru incarcarea la statii electrice , si chestia asta cu incarcarea gratis cat va tine ? Pana in 2030 poate maxim , cand nu vor mai fi masini pe combustie interna deloc si se vor interzice , si atunci o sa incepi sa platesti curentul care il bagi in masina.. la fel ca si carburantul.. nu o sa mai fie statii de benzina , motorina ci de electricitate..

Acum 18 Zile
iMature01
iMature01

Aici in Olanda e full de Tesla si electrice. Au infrastructura pentru asa ceva. Aici merita din plin sa iei masina electrica. Este full de incarcatoare la fiecare colt de autostrada si oras. O sa strang bani si o sa finantez pentru o masina electrica, fie ea Mazda, Vw sau Tesla.

Acum 18 Zile
simona placinta
simona placinta

😂😂Asa este! Timpul acela mai bine il stau si ma plimb decat sa stau si sa muncesc pt banii de benzina! Pt cei care castiga un ban in schimbul timpului sau ,excluzand pe cei care au bani din "copac"...Pe subiectul acesta am intrat in controverse de multe ori cu sotul 😂😂

Acum 18 Zile
Maghiar Andrei
Maghiar Andrei

Ha ha. Cică 3000 de lei pe luna pe combustibil. Mașinile electrice sunt pentru bărbații adevărați cărora nu le place sa simta vibrații ca ii deranjează la pasarica. Unde mai pui faptul ca se poluează al naibii de mult în primul rand la extragerea și prelucrarea litiului, apoi la producția mașinii în sine, și ca ultim argument referitor la poluare, încă nu exista metode de reciclare a bateriilor. Plus ca nu ai nici o șansă în a face o călătorie lungă pentru ca trebuie sa pierzi timpul ăla infernal ca să ți se încarce jucăria. Electrica îți iei dacă nu îți permiți benzina

Acum 18 Zile
D F
D F

Locuiesc in Germania si circul anual aproximativ 20.000 km cu un Peugeot 407 benzina din 2005 care a costat 1400 €. Ma stradui sa "traiesc" si sa economisesc in acelasi timp pentru a-mi cumpara o casa sau un apartament in Romania, in plus am jonglat in viata fara sa apelez la banci. Intradevar un credit ar fi usor de suportat aici in Germania, dar tot nu sunt sigur de investitia intr-o masina electrica deocamdata. Singurul gand care ma incanta e ca sunt mai prietenoase cu mediul desi nici de acest lucru nu sunt perfect convins. Sa dau 15.000€ pe o masina cand eu nu am inca ceva mai stabil... nu stiu ce sa zic. Sunt sigur ca pot sa o cumpar, dar eu care am alta gandire fata de cei care au aceeasi situatia similara dar au masina cu combustie interna de 15.000€, cei care daca tot au "riscat" mai bine riscau la un electric. Eu... to nu pot/nu ma lasa ceva sa fac aceasta investitie.

Acum 18 Zile
King Phoenix
King Phoenix

Problema cea mai mare cu masinile electrice e insurance, costa pe an mai mult decat insurance pe majoritatea masinilor + combustibil

Acum 18 Zile
Mister C
Mister C

Adaug următoarele: 1. Experiența de condus este foarte plăcută 2. Electrica nu e prea eficienta iarna pentru ca are nevoie de energie multa pentru a se încălzi și chimia bateriei e posibil să fie afectată 3. Stații de încărcare ar fi suficiente doar pentru numărul existent de electrice și în unele situații timpul de încărcare poate fi prea mare (stații defecte sau ocupate)

Acum 18 Zile
Catalin Rusu
Catalin Rusu

din greseala imi plac documentarele tale

Acum 18 Zile
Catalin Rusu
Catalin Rusu

1800 de lei in trei zile din care ai stat doar doua ai este in mamaia nord de fapt in navodari moua zona in costructie imi pare rau ca ai luat teapa zona face parte de navodari nu de constanta mamaia nord

Acum 18 Zile
Catalin Rusu
Catalin Rusu

de la caz la caz in fuctie de utilaje

Acum 19 Zile
Filip 9
Filip 9

Felicitări ,super clipul , așteptăm mai multe informații despre baterii și reciclarea lor .

Acum 19 Zile
CIPRI
CIPRI

Mananci cacat rau de tot 😂😂😂😂😂

Acum 19 Zile
Daniel Sun
Daniel Sun

E imposibil sa detina toata lumea EV (Vehicul Electric). Asta deoarece numai in Romania este nevoie e peste 10 ori mai multa productie de electricitate, ceea ce ar face sa fie nevoie de investitii de cel putin 40-50 de miliarde de euro in centrale eoliene si solare si atomice. Ori banii astia nu exista. Si asta e peste tot in lume.

Acum 19 Zile
Eduard-George Candoi Savu
Eduard-George Candoi Savu

Se imprumuta de 300 mld imediat nu e problema:)

Acum 16 Zile
napraznicul
napraznicul

Hai sa te intreb ceva: Stii oare cat costa benzina in 1906? Dar stii oare ce este aceea un monopol? Sau poate chiar intelegi ca dupa ce vor fi majoritare electricele, pretul kwh va creste la niveluri nelimitate, iar incarcarea la domiciliu va deveni contraventie sau chiar INFRACTIUNE? Da, oamenii sunt usor manipulabili media, ba chiar cei ca tine au dezvoltat adevarata adictie pentru a fi manipulati. Exact d-aia VOM TRAI ceea ce spuneam mai sus. Pentru ca ASA FUNCTIONEAZA AFACERILE in lumea al carei principal "factor al.. evo?!lutiei" este calicenia, cat mai nelimitata. Bani cat mai multi, iar din ce se fac mai multi, e nevoie de SI MAI MULTI. Iar cursul evenimentelor poate fi dedus fara ca pentru asta sa fie necesar un iq superior unei salate😂

Acum 19 Zile
furycsgo
furycsgo

esti cea mai open minded persoana din Romania, suntem foarte in urma la gandire si la multe alte chestii, nu vreau sa jignesc pentru ca si eu sunt roman, dar uneori este o mare dezamagire sa fi roman.. :D

Acum 19 Zile
Laurentiu Mateciuc
Laurentiu Mateciuc

Comparatia cea mai gresita, fata de Tesla , este SIGURANTA. Tesla e cea mai sigura masina din lume. Nu poti compara nimic sub 20.000 la capitolul SIGURANTA.

Acum 19 Zile
Ioan Samson
Ioan Samson

Am văzut un clip unde bateriile, acumulatori auto trebuie schimbați și costa 10000€ la Tesla. Este adevărat?

Acum 19 Zile
Cristina Vieru
Cristina Vieru

Vreau si eu sa vad unde ai gasit mitsubishi cu 3000e

Acum 19 Zile
mihai
mihai

ia mai cerceteaza, cand bagi in priza acasa un calorifer electric si-l dai la maxim, cum se invarte contoarul? Si baga masina electrica in priza si asteapta 5 ore sau mai mult si urmareste cum se invarte contoarul. Mai exact, la o simpla incarcare a masini electrice de 80% a bateriei, te costa factura pe 2 luni la un consum caznic, Si mai costa incarcarea masini 0,75lei/kwh. A, vorbesti de incarcarile gratis, pai cat timp crezi ca vor mai fi gratis? Cand parcul auto al masinilor electrice vor depasi pragul de 30% aceste stati de incarcare gratis vor dispare. Dejea in Europa exista stati de incarcare la peco unde pretul platit pentru o incarcare este echivalent al unui plin de combustibil, si stai, stai ca asta este inceputul. Este bine ca faci clipul, poate doar asa vor scade vanzadile de carburant si implicit pretul! Apropo sa mergi noapte cu farurile stinsa ca sa nu-ti scada autonomia, las-o balta!

Acum 19 Zile
Ciprian Huțiu
Ciprian Huțiu

Îți răspund eu, pe matematică, nu pe impresii despre cât de repede se învârte CONTORUL: Bateriile mașinilor cu autonomie decentă sunt în jurul a 50 de KWh (Zoe, Peugeot e-208, Opel Corsa-e, VW ID.3 etc), pe la 20 - 40 de KWh pt autonomia ”doar de oraș” (Mazda MX-30, VW e-UP, Skoda CityGo, Smart, Mini etc) și pe la 75 - 100 de KWh la cele ”long range” (Tesla (toate), Hyundai Kona, VW ID.3 long range și ID.4, Ford Mustang Mach-E, Kia e-Niro etc). La încărcare se pierde un ~5%, deci dacă încarci de la 0 la 100% o baterie de 50 de KWh, în realitate consumi cam 52 - 53 de KWh. Și acum matematica: să presupunem că încarci o baterie de 50 de KWh, cu 55 de KWh consumați (că sunt darnic, las de la mine) la prețul de (nu 60 de bani, că s-a scumpit recent, nu 70, că poate nu stă mult nici la prețul ăsta și mai sare, nu la 77 cum zicea cineva mai sus, ci la 1 leu - ți-am zis că-s darnic, și că las de la mine): 55 de lei ca să merg cu mașina 350 de km vara și 250 iarna. Și ca să închei cum ai început tu, ia mai cercetează, unde e, frățioare, consumul ăla casnic pe 2 luni? La ”contoAr”? :)

Acum 12 Zile
Vyo Nemesis
Vyo Nemesis

Este greu pt cei ce stau departe de oras... de exemplu eu stau la 40 km distanta de primul oras in care gasesc asa ceva. Astept sa mai apara benzinarii cu incarcari electrice ca sa imi iau si eu una

Acum 19 Zile
Alex Popa
Alex Popa

Intrebare: ce se va face cu mașinile electrice după 10-15 ani când se duc bateriile? sunt pericole bio-chimice pe care momentan nu știm cum sa le procesam/reciclam, sunt curios unde se va ajunge. Sunt pro electric dar am curiozitatea asta

Acum 19 Zile
Bogdan P
Bogdan P

Tocmai a apărut o știre că Hiundai a făcut un memorandum cu un producător de panouri solare și urmează că aceștia să utilizeze bateriile uzate de la mașinile electrice.

Acum 5 Zile
Claudiu Alin Stefan Rosu
Claudiu Alin Stefan Rosu

Mai e un aspect important, zic eu, și ceea ce deocamdată ma tine departe de mașinile electrice și o sa dau ca exemplu vw up! folosind preturile de pe OLX. - vw up! Varianta normala 3000€ -vw up! Varianta electrica 11000€ Cu diferența de 8000€ la o medie de 15000km/an merg gel puțin 7 ani de zile fără sa dau toți banii o data sau sa plătesc o rata echivalenta cu 2 pliuri de carburant din acele 100 de ore lucrate cum spui tu deci practic sa ajung exact în acelas punct. Iar exemplul dat e cel mai ieftin, diferența de preț creste pe măsură ce și modelul e mai performant sau mai "sexy" comparativ cu echivalentul lui pe ardere interna. O zi deosebita!

Acum 19 Zile
Daniel Morlova
Daniel Morlova

Nu e chiar asa! Am luat citigo electric noua cu 11750 euro. Am cautat un citigo benzina pentru mama mea si ok, nu prea gaseam sub 4500-5000 euro. Cat mai bagi in ea? e sh, nu-i noua....Am facut pe electric 35 000 km in cca 17 luni de zile (medie de 2000 km/luna) cu maxim 500 euro. Cat plateam pe benzina? vreo 2500 euro...Deci diferenta de 2000 de euro. Mai pune niste revizii (care la mine au costat 313 lei in 35 000 km). Dupa inca 1 an jumatate, o sa pot zice ca sunt tot pe acolo. Dupa inca un an jumatate, o amortizez de tot, din diferenta de consum si consumabile....Cu ce masina pe combustie mai poti face asta, fara sa fie pe firma sa produca efectiv? Cred ca nu sunt prea multe. PS: Citigo noua pe benzina cred ca tot pe la 10-11 000 euro era, daca vrei sa comparam pe partea asta...

Acum 5 Zile
Silviu I. Wagner
Silviu I. Wagner

Trebuie să trăiești și tu, nu? Altfel îți căd propriile mere în cap....!!🤣🤣🤣 Așa că minți pentru oricine te plătește. Mașina electrică nu este încă fezabilă. Nici dpdv tehnic, prin urmare nici dpdv economic. De ce nu spui că după acei 5 ani (în teorie 5, căci niciun fabricant nu-ți garantează 5 ani, garanția fiind de fapt de 3 ani!!) SETUL DE ACUMULATORI TREBUIE ÎNLOCUIT CU UNUL NOU??? Set care costă cca. 70% din valoarea inițială a mașinii. Afirmi, induci în eroare de fapt cititorii, că în cinci ani ți-ai scos banii din încărcările gratuite, sau ieftine, deci poți să-ți cumperi altă mașină (o strecori subliminal..). În realitate însă, și tu escamotezi realitatea, după maxim 5 ani EȘTI FORȚAT să-ți cumperi alta!!! Aia pe care ai amortizat-o din "încărcări gratuite și ieftine" (hai, scoate banii.., chiar ai crezut că încărcările sunt moca!?!?🤣🤣🤣 ), trage-o pe dreapta....! Las-o jos că nu merge! Știi cât este prețul de producție pentru 1 kw/acumulator? În prezent este de cca. 125 $/kw. De la 1.245, căt era în urmă cu vreo 10 ani...! Dar tot mult rămâne.., scump..!! Probabil graphenul v-a rezolva problema. Se pare, există ceva premize promițătoare în acest sens. Îndiscutabil există un viitor al EV. Dar mai este mult până acolo. Din varii motive, din care cel tehnic ar putea fi ultimul... Te-ai gândit vreodată ce înseamnă să treci economia mondială de la nivelul de dependență totală față de petrol, la cel de independență!?!? Și asta, așa peste noapte.....!! Fă-o, vei înțelege multe lucruri interesante și care te vor cam pune pe gândit.... Din rațiuni strategice, economice, manageriale, mașina electrică nu este încă o opțiune de masă!! Deci, las-o jos, NU MAI ABURII OAMENII!

Acum 19 Zile
Gabrisul
Gabrisul

Daca vor ajunge la autonomie de 1000km toti renunta la masini pe combustibil. Eu unu asta astept autonomie. Nu conteaza dupaia marca masini.

Acum 19 Zile
david GD
david GD

Parerea mea este că ești cel mai sincer "creator de continut " de pe yt !

Acum 20 Zile
sade darth
sade darth

Și dacă stai la bloc ce faci?

Acum 20 Zile
Bernea Claudia Andreea
Bernea Claudia Andreea

Bravo mai omule esti bravo

Acum 20 Zile
Cantemir A.
Cantemir A.

de foarte mult bun-simt logic! 👍

Acum 20 Zile
postdan28
postdan28

Abia aștept să vină Springul contractat

Acum 20 Zile
Răzvan Duțescu
Răzvan Duțescu

Ai reușit ceea ce nu au reușit zeci de oameni cu care am vorbit despre chestia asta, să mă convingi că o mașină electrică e mult mai bună. Ai avut argumentele potrivite și cred că asta a fost ceea ce m-am convins. Sper pe viitor să îmi pot permite achiziționarea unei mașini electrice. (Poate până atunci se rezolvă și problema cu stațiile de încărcare) 😅

Acum 20 Zile
Iulian Savu
Iulian Savu

daca te lasa bateria dupa 5 ani sau mai devreme. atuci sa mi zici cei mai rentabil?

Acum 19 Zile

următor

De Ce adidas?

20:44

De Ce adidas?

Atentie, Cad Mere!

Vizionare 255 K

TE ROG PLEZNESTE-MA !!!

27:26

TE ROG PLEZNESTE-MA !!!

Atentie, Cad Mere!

Vizionare 147 K

Istoria Lumii In Putin Peste Doua Minute

2:54:20

Istoria Lumii In Putin Peste Doua Minute

Atentie, Cad Mere!

Vizionare 485 K

Primul Razboi Mondial In Putin Peste 9 Minute

1:09:21

Primul Razboi Mondial In Putin Peste 9 Minute

Atentie, Cad Mere!

Vizionare 109 K

MASERATI NU ESTE Masina Cocalario

19:46

MASERATI NU ESTE Masina Cocalario

Atentie, Cad Mere!

Vizionare 45 K

TOP 1000 LUCRURI UIMITOARE LIVE

2:49:18

TOP 1000 LUCRURI UIMITOARE LIVE

Atentie, Cad Mere!

Vizionare 1,4 mil

Top 100 Romani

41:04

Top 100 Romani

Atentie, Cad Mere!

Vizionare 262 K

Colgate Si De Ce Nu Ma Mai Spal Pe Dinti

21:29

Colgate Si De Ce Nu Ma Mai Spal Pe Dinti

Atentie, Cad Mere!

Vizionare 111 K

Masina De Vis, Falimentara

21:18

Masina De Vis, Falimentara

Atentie, Cad Mere!

Vizionare 107 K

Televizorul De La 1883 Pana Astazi

26:50

Televizorul De La 1883 Pana Astazi

Atentie, Cad Mere!

Vizionare 88 K

@Alex Velea - Balerina 🩰 Official Video

3:09

@Alex Velea - Balerina 🩰 Official Video

Golden Boy Society

Vizionare 217 K

TMB - rip 5GANG si IAN vs AZTECA

10:00

TMB - rip 5GANG si IAN vs AZTECA

ROVISION

Vizionare 340 K

Nikolas  Sax -  🛑 E primul tau minut  ⏱️💔 ⌛

2:57

Nikolas Sax - 🛑 E primul tau minut ⏱️💔 ⌛

Susanu Music Channel

Vizionare 366 K